Kampania promowała ofertę turystyczną Małopolski i jej stolicy – Krakowa.
Właśnie w Małopolsce można aktywnie spędzić czas w kontakcie z przyrodą, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, poznać na nowo najstarsze zabytki, skosztować niepowtarzalnej kuchni, zrelaksować się i odpocząć w otoczeniu gór czy lasów.
Otwierając szeroko ramiona, zapraszamy: Daj się ugościć w Małopolsce!
W ramach kampanii „Daj się ugościć w Małopolsce” można było uzyskać podpowiedzi, gdzie wybrać się na weekend lub na dłużej, czego posmakować i spróbować oraz jakie trasy rowerowe i narciarskie wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Można było także utwierdzić się w przekonaniu, że województwo małopolskie i jego stolica to idealne miejsce spotkań biznesowych dla organizatorów z całego świata. Tu bowiem jak nigdzie indziej łączy się biznes, nauka… i innowacje.
Turyści mile widziani
Celem działań była odbudowa przyjazdów turystycznych do Krakowa i Małopolski w związku z pandemią COVID-19.
Kampania „Daj się ugościć w Małopolsce” realizowana była w ramach projektu „Małopolska – cel podróży” i była wspólnym przedsięwzięciem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Miasta Kraków. Projekt „Małopolska – cel podróży” dofinansowano ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.3. „Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1. „Promocja gospodarcza Małopolski” typ E. promocja oferty gospodarczej regionu – przeciwdziałanie negatywnym skutkom epidemii COVID-19 w ramach 3. Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020.
Czas trwania kampanii: czerwiec – sierpień 2023 r.